Labquality panostaa kokonaisvaltaiseen tapahtumakokemukseen

Labquality haluaa tarjota tapahtumakävijöilleen laadukkaan kokemuksen. Hyvän yhteistyökumppanin ja monipuolisten työkalujen avulla tapahtumia voidaan tuottaa yleisön vaatimalla tasolla.
Labquality Oy hyödyntää Prospectumin uusimpia teknologioita tapahtumiensa viestinnässä ja vuorovaikutuksessa. Vuoden päätapahtuma Labquality Days on kasvanut ja kansainvälistynyt viime vuosina.
”Labqualityn visiona on olla kansainvälinen terveydenhuollon laadun suunnannäyttäjä ja laadun palveluita tuottava luotettava kumppani. Panostamme siis laatuun olemalla kehityksen kärjessä myös tapahtuman tuottamisen ja asiakaskokemuksen saralla”, sanoo koulutuspäällikkö Päivi Burakoff.
Labquality Oy on erikoistunut kliinisten laboratorioiden laadunarviointiin ja laadunvarmistamiseen sekä lääkinnällisten laitteiden ja IVD-laitteiden rekisteröintiin maailmanlaajuisesti. Vuonna 1971 perustettu yritys tarjoaa laadunarviointi-, sertifiointi- ja koulutuspalveluja sosiaali- ja terveydenhuoltoon.
Tasokas tapahtumakokemus monipuolisten ja mukautuvien ratkaisujen avulla
Tapahtumakokemukseen vaikuttavat pienetkin yksityiskohdat ja kaiken pitää toimia sujuvasti ilmoittautumisesta jälkihoitoon asti. Modernit ratkaisut auttavat hallitsemaan kokonaisuutta.
”Osallistujat ovat hyvin valveutuneita ja asiakaskokemuksella on suuri vaikutus tapahtuman jatkuvuuden kannalta. Meistä on tärkeää ottaa osallistujien kävijäkokemus huomioon kokonaisvaltaisesti aina ilmoittautumisesta tapahtuma-aikaiseen verkostoitumiseen, palautekyselyyn ja todistuksen lähetykseen asti. Siksi onkin hyvin tärkeää, että meillä on käytössä nykyaikaiset ja monipuoliset sekä monenlaisiin tarpeisiin muokkautuvat työkalut”, sanoo Burakoff.
Kumppanin rooli tiedon ja viestinnän hallinnassa
”Kun asiakkuuksien hallinta kaikkine nyansseineen tapahtuu samassa järjestelmässä, pystymme hallitsemaan suuren kongressin järjestelyjä paremmin. Pyrimme järjestämään paperittoman ja nykyaikaisen tapahtuman, jossa käytetään monipuolisesti laadukkaita ja toimivia digitaalisia ratkaisuja. Tässä kumppanien valinnalla on tärkeä rooli, jotta yhteistyö ja kommunikaatio toimii.”
Burakoffin mukaan sujuva saapuminen on erityisen merkittävää osallistujakokemuksen kannalta ja siihen on haluttu panostaa. Ilmoittautumiset rekisteröidään Prospectumin Eventos-palvelulla. Nimikorttien tulostukseen ja osallistujien sisäänkirjaukseen käytetään Eventos Contact-sovellusta
Tapahtumassa viestitään Eventos Mobile -sovelluksella. Käytössä on myös Meeting Manager -tapaamistyökalu, interaktiivinen messupeli ja sähköiset ePosterit. Viestiseinä-palvelussa yleisö voi lähettää kommentteja ja kysymyksiä sekä osallistua äänestyksiin. Labquality haluaa kehittää tapahtumiaan jatkuvasti ja yhteistyö Prospectumin kanssa tukee tätä strategisesti tärkeää työtä.
Jätä yhteydenottopyyntö
Lähetä meille viesti ja olemme sinuun yhteydessä 24 tunnin sisällä.